#39460
Gelica
Guest
@

[lang=no]Vet dette høres utrolig ut, men min mor som fyller 70 om et par uker ønsker seg faktisk en tatovering. Hun mistet sin mann for et par år siden og sørger hver dag over tapet av mannen hun virkelig elsket.
Når jeg spurte hva hun ønsket seg til 70 års dagen sa hun “en tatovering med navnet hans”
Jeg ble mildt sagt sjokkert for hun har et hull i hvert øre og det er så langt hun har gått til nå liksom….
MEN ønsker hun det så er det klart hun skal få det.
Jeg har selv ingen tatoveringer og trenger litt hjelp til noen spørsmål jeg sitter med fra litt mer drevne folk innen dette.

Navnet hun ønsker å tatovere er Ray

– Hvor er den beste plasseringen av en slik tatovering?
Hun pratet selv om at hun vurderte på håndleddet eller på ankelen. Hvor blir det mest smakfult at hun tar en slik tatovering (litt med tanke på hennes alder også)

– Jeg ønsker veldig gjerne noen tips til skrifttype og om man bare bør tatovere navnet eller noe annet som omkranser litt.
Tar i mot alle tips og ideer med stort takk 🙂

– Er det risikabelt for en dame på 70 å ta en tatovering?

– Hun bor i Albir på Alicante. Noen her som vet om bra og hygieniske tatoveringssteder i Albir, Alicante eller Benidorm[/lang]

#128355
Wardy
Participant
@wardy

Im confused.

The title says “My mother at age 70 seeking ( He’s) first tattoo?

#128357
ArniVidar
Moderator
@arnividar

This coming from the man who couldn’t write a 5-word sentence without messing at least one of them up? 😉

You see it’s translated from Norwegian, no?

#128361
Wardy
Participant
@wardy
ArniVidar;115060 wrote:
This coming from the man who couldn’t write a 5-word sentence without messing at least one of them up? 😉

You see it’s translated from Norwegian, no?

I have actually just realised that it’s translated haha!

You know im this forum’s desidnated stupid person though Arni! :cool:;)

#128370
ArniVidar
Moderator
@arnividar

And we still let you play with the other kids 🙂

And to answer the original question, wherever your mother wants to put the tattoo, that is the best place for it.

#128393
Sherav
Participant
@sherav

Hi

As long as it is a pro shop very little risk as long as the tattoo is well cared for and no picking, scratching, or playing with it.

Things to bear in mind are that the tattoo should be a min of 10 pt in size or larger for clarity.

The wrists and ankles can be used but also consider the shoulder blade or the pectoral (above the breast area).

Because of her age the healing process may take slightly longer (upto around 15 days) before it begins to peel, but depends on her health overall.

Also if she is on any blood thinning meds not wise to get a tattoo.

Take care
Matthew

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to create new topics.