gurutattoo
@

Jeg heter Grzegorz Malek. Jeg har drevet med tatovering i over 18 ar na. I den tiden har jeg tatovert pa mange steder i verden, blant annet i Kanada, Polen, Nederland og Tyskland. Jeg kan godt si at tatovering er hele mitt liv. Jeg er glad over at jeg kan kombinere mine fritidsinteresser og jobb. Selv om jeg har utført tatoveringer i sa mange ar, er jeg fortsatt veldig glad i yrket mitt. Jeg prøver a gjore hver enkel tatovering unik og tilpasse den til kundens individuelle behov. Jeg liker a tatovere i ulike stiler, dog er det japansk og realistisk tatovering (portretter av dyr og mennesker) som gir meg mest glede. Jeg utvikler meg stadig og forbedrer mine kunnskaper. Stadig oftere skjer det ogsa at jeg utforer prosjekter som jeg ikke en gang dromte om for. Jeg har blitt tildelt noen prestisjefylte priser, deriblant prisen tildelt pa Amsterdam Tattoo Convention 2010: 2nd place the best of day.

Hvis du tenker pa tatovering som vil glede deg i mange ar, er du velkommen hos meg!

Tatovering & Piercing: Oslo, Fredrikstad, Drammen, Kristiansand.

Grzegorz Malek ~ Guru Tattoo ~ http://www.gurutattoo.no

My name is Greg and I’ve been a tattoo artist for over 18 years. In that time I had the chance to make tattoos with many artists in many places around the world, including Canada, Poland, Holland and Germany. With no doubt I can say that tattooing is my whole life. I’m happy that I could combine my passion, hobby and work in one. Even though I’ve been tattooing for so long each new tattoo project gives me lots of joy. I always do my best to make every tattoo unique and exceptional and I try to give every customer exactly what they want. I enjoy different styles of tattooing but my favourite style is Japanese and realistic (portraits of people and animals). I’m constantly working on developing my skills even more. For many years I’ve taken part in many tattoo conventions and brought home a few awards, the latest being 2nd place best of day at the Amsterdam Tattoo Convention 2010.

It you’re thinking about a tattoo that will give you joy and pride for many years to come, you’re in the right place!

Grzegorz Malek ~ Guru Tattoo ~ http://www.gurutattoo.no

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to create new topics.