[lang=nl]Hallo!
Ik ben net nieuw dus bij deze mijzelf even voorstellen 😀
Ik ben Charlotte, ben 20 jaar en kom van Antwerpen.
Ik heb mij altijd al aangetrokken gevoeld tot piercings en tattoos en sinds dit jaar ben ik er effectief iets mee gaan doen.
Ik heb een maand geleden mijn eerste tattoo laten zetten (eindelijk joepie :D) na lang nadenken, want ik wilde dat hij echt goed was 🙂
(Het is in spiegelbeeld; er staat; ‘Fais de ta vie un rêve et de ton rêve une réalité’, wat frans is voor ‘maak van je leven een droom en van je droom een werkelijkheid’)
Verder heb ik dus een navelpiercing en heb ik 4 gaatjes in mijn oor (niet spectaculair maar ben er gewoon heel tevreden mee! 🙂 )
Er staan zeker nog meer tattoos in mijn verlanglijst, wanneer die gaan komen, is nog niet helemaal zeker.
Verder heb ik zelf ook de droom om op een dag te kunnen tatoeëren en piercen, en helemaal ideaal om ooit een eigen zaak te beginnen.
Maar dat zijn nog veel dromen, momenteel oefen ik me helemaal te pletter aan het tekenen en ga ik binnenkort de techniek van het tatoeëren aanleren 🙂
Dat was het zowat 😀
Liefs ![/lang]
Welcome to the forum, Charlotte. I think that everyone here has at least a few tattoos on their ‘wish-list’. 😎
You must be logged in to create new topics.