fightercraig
Participant
    @fightercraig

Jag allvarligt överväger en penis tatuering och skulle uppskatta någon närstående råd och erfarenheter.

Jag har hört olika skräckhistorier och myter reagrding dessa typer av tatuering, orsakar de inte verkar vara så vanligt ännu (Antingen det eller de flesta människor inte vill skryta om att ha dem).

I grund och botten Jag tänker på en design på huvudet av min penis (drakhuvud eller liknande), men någon berättade att en permanent förlust av känsel är en risk. Någon som vet om detta är sant?

Också, graden av smärta inblandade sägs vara excruiating! Jag har Tats någon annanstans på min kropp och få dem varierade från att vara ok att ganska dåligt smärta klokt. dock, Jag är inte säker jag skulle kunna stå att få inked någonstans så känslig, så jag har övervägt anestetic krämer (som jag försökte en gång på en annan smärtsam tat). Jag vet att de flesta människor anser att detta “fusk” men i detta fall jag kan behöva.

Tack för all hjälp ni kan ge mig.

🙂

Aussie_Al
Participant
    @aussie_al

Mitt råd…Vänligen gör det inte! 🙂

Ross_W
Participant
    @ross_w

I dont personligen ha en tatuering där nere, men från vad ive läsa, du verkligen behöver hitta någon whos inte bara erfarenhet av tatuering, men också i tatuering det specifika området. Även då, du kan ha svårt att hitta en artist att ens försöka tatuering, så många brukar göra det av olika skäl.

Med det sagt, Jag säga gå för det. Även om det inte vanligt, ive sett några penis tatueringar som faktiskt har gjort ganska bra.

Aussie_Al
Participant
    @aussie_al
ross_w;98947 skrev:
I dont personligen ha en tatuering där nere, men från vad ive läsa, du verkligen behöver hitta någon whos inte bara erfarenhet av tatuering, men också i tatuering det specifika området. Även då, du kan ha svårt att hitta en artist att ens försöka tatuering, så många brukar göra det av olika skäl.

Med det sagt, Jag säga gå för det. Även om det inte vanligt, ive sett några penis tatueringar som faktiskt har gjort ganska bra.

Ja! definitivt få någon som har stor erfarenhet av penis tatueringar!

Cornishtiger
Participant
    @Cornishtiger

Kom ihåg att välja en riktigt liten tatuering, minut gamla chap ser dem nålar kommer dess kommer krympa upp till storleken av en ärta!

ArniVidar
Moderator
    @ArniVidar
Cornishtiger;99031 skrev:
Kom ihåg att välja en riktigt liten tatuering, minut gamla chap ser dem nålar kommer dess kommer krympa upp till storleken av en ärta!

Vad skrämmer mig är vad som händer om tattooer är skit och att tatuering är skit och du behöver för att få den skiten lasered….

aj.

testa sig
Amok
Participant
    @Amok

Vad händer om din tatuerare är rykande het och du får en boner? Eller värre, Vad händer om din tatuerare är en fet ful cyklist och du får en boner?

Instagram: pacsyd
ArniVidar
Moderator
    @ArniVidar