fightercraig
Participant
    @fightercraig

J'envisage sérieusement un tatouage du pénis et apprécierait des conseils et des expériences liées.

J'ai entendu plusieurs histoires d'horreur et de mythes reagrding ces types de tatouage, car ils ne semblent pas être encore là commun (que ce soit ou la plupart des gens ne veulent pas se vanter de les avoir).

Fondamentalement, je pense à une conception sur la tête de mon pénis (la tête de dragon ou tel), mais quelqu'un m'a dit qu'une perte permanente de sensation est un risque. Est-ce que quelqu'un sait si cela est vrai?

Également, le niveau de douleur en cause est dit excruiating! J'ai Tats ailleurs sur mon corps et de les amener rangeai d'être autorisé à la douleur assez mauvaise sage. toutefois, I’m not sure I would be able to stand getting inked somewhere so sensitive, so I’ve considered anestetic creams (which I tried once on another painful tat). I know most people consider thischeatingbut in this case I may have to.

Thanks for any help you guys can give me.

🙂

Aussie_Al
Participant
    @Aussie_Al

My adviceplease don’t do it! 😀

Ross_W
Participant
    @ross_w

I dont personally have a tattoo down there, but from what ive read, you really need to find someone whos not only experienced in tattooing, but also in tattooing that specific area. Même à ce moment là, you may have a hard time finding an artist to even attempt the tattoo, as many wont do it for various reasons.

Cela étant dit, i say go for it. Although not common, ive seen a few penis tattoos that have actually been done pretty well.

Aussie_Al
Participant
    @Aussie_Al
ross_w;98947 a écrit:
I dont personally have a tattoo down there, but from what ive read, you really need to find someone whos not only experienced in tattooing, but also in tattooing that specific area. Même à ce moment là, you may have a hard time finding an artist to even attempt the tattoo, as many wont do it for various reasons.

Cela étant dit, i say go for it. Although not common, ive seen a few penis tattoos that have actually been done pretty well.

Oui! definitely get someone who is very experienced in penis tattoos!

Cornishtiger
Participant
    @Cornishtiger

Remember to pick a really little tattoo, the minute your old chap sees them needles coming its gonna shrink up to the size of a pea!

ArniVidar
Moderator
    @ArniVidar
Cornishtiger;99031 a écrit:
Remember to pick a really little tattoo, the minute your old chap sees them needles coming its gonna shrink up to the size of a pea!

What scares me is what happens if the tattooer is shit and that tattoo is shit and you need to get that shit lasered….

Aie.

test sig
Amok
Participant
    @Amok

What if your tattooist is smoking hot and you get a boner? Or worse, what if your tattooist is a fat ugly biker and you get a boner?

instagram: pacsyd
ArniVidar
Moderator
    @ArniVidar

Réellement, penis tattoos are done by stretching (And clamping shut) the skin to keep it taut and smooth. The thought of that alone is beyond me 😀

test sig
Amok
Participant
    @Amok

Niiiiice. Only me and my wife are allowed to touch my Johnson, mostly me.

Wardy
Participant
    @wardy

what if he go’s in too deep with the needle?

Are you going to bark all day little doggy or are you going to bite?
Amok
Participant
    @Amok
wardy;99268 a écrit:
what if he go’s in too deep with the needle?

Then you get a free prince Alfred.

JENerationX
Participant
    @jenerationx

Comment allez-vous les gars, même cette conversation?????? Je suis dans la douleur d'y penser, et je n'ai pas un pénis!!!!!! bien, pas celui qui est attaché à moi de toute façon.

Jen
maniacthw
Participant
    @maniacthw

Foncez bro! Si vous ne pouvez pas gérer la douleur, vous êtes une salope! Optez pour cette:

NSFW!!!!!!!!

http://www.capohedz.com/typebrighter/uploaded_images/dragon-717577.jpg

PSN: maniacthw
Currently playing Battlefield 3.
anonymous
Participant
    @anonyme
maniacthw;99291 a écrit:
Foncez bro! Si vous ne pouvez pas gérer la douleur, vous êtes une salope! Optez pour cette:

NSFW!!!!!!!!

http://www.capohedz.com/typebrighter/uploaded_images/dragon-717577.jpg

Est-ce donc il peut attirer les enfants sur le côté du camion de crème glacée plus facilement?

Wardy
Participant
    @wardy

Juste par curiosité ce que vous prévoyez obtenir sur votre pénis?

Are you going to bark all day little doggy or are you going to bite?
Affichage d'un 15 des postes - 1 à travers 15 (de 20 total)

Vous devez être connecté pour créer de nouveaux sujets.