wmscottethridge
Participant
    @wmscottethridge

Olen täysin pakkomielle yli minun ensimmäinen tatuointi, joka oli 6 sanat, “Rakkaus ja suvaitsevaisuus Kiitollisuus ja palvelut”. Olen pelannut fontteja, kytketty pois “ja” symbolin “&”, jne. Se oli täydellinen, kun ojensin taiteilija paperille muistiinpanoja fontin ja välit. Jotenkin hän teki “C” Suvaitsevaisuuden ja palvelut osaksi “O”. Oletan hänen mielestään sapluuna vain ei poimi mitä hän ajatteli pitäisi olla “O” kun se oli oikeastaan “C”. Kun kaikki pyyhkimällä ja smearing kirjaimin kuin hän tekee sen, emme ymmärrä sitä vasta lähes loppuun. Hän oli pahoillaan ja sanoi, että se voitaisiin vahvistaa joidenkin magic, – Että hänen opettajansa oli osoitti hänelle, miten käyttää “ihonväri” peitellä ja hän eteni käyttää valkoista ja vähän beige ennen soittoa se sulkeutuu. Hän sanoi musta siirtyisi ihon sävyä, mutta se saattaa kestää hieman korjailla viikossa tai niin. 2 päivää myöhemmin ei ole merkittävää parannusta.

Niin, En näe mitään merkittävää muutosta tähän mennessä ja ei olettaisi. Onko tämä jotain, jota voidaan peittää ylimääräisiä “ihonväri” ja puhdistaa C musta? Olen todella tuhosivat ironia tämän. Lause on elpyminen lause, mutta se on todella vaikeaa olla suvaitsevaisia ​​ja kiitollinen tällaisesta FU. Käsityksen korjata? Arvostan sitä.

Yritin liittää 2 kuvia mutta et näe niitä on kiinnitetty. Jos ne eivät kiinnitä, vain kuvitella C ollessa suljettu O.

Scott

SuperStarsTattooStudio
Participant
    @superstarstattoostudio

kunnossa… joten ei kuvia ole liimattu.

but the answers are below

depending on the size of the lettering you really have a few options.

1. you could cover the entire piece and start again with someone who takes more care in their work
  2. you could get lazer removal (i dont suggest this) as it will take time to heal, is expensive and then after someone has to fix it anyways.

the wholematching skin tonesis him trying to cover his arse imo.

there is currently 220 shades of skin tone available for women for make up, but there is none for tattooing unfortunately.

hope this helped a bit, and on behalf of our industry, i do apologise